صفحة 4 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة
النتائج 61 إلى 80 من 134

الموضوع: منع العضو

  1. #61
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    4,759
    معدل تقييم المستوى
    15

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown مشاهدة المشاركة
    اعتقد الكلام كان واضح
    بقي مفيش واحد من اللي ردو كان له جميل عند حسام عشان يحفظهوله وما يغتابهوش في غيابه
    ملكش عنده جميل يا اروناس
    ما كنتش بتسهر معاه لحد الفجر
    ما طلبتش منه طلب يا محمود ونفذهولك
    الخاينة بقت تجري في دم البني ادمين مش عارف ليه
    لو سمحت بلاش تغلطى فينا
    يا ريت تقولى رايك من غير ما تغلطى فى حد

  2. #62
    unknown زائر

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d.m.d مشاهدة المشاركة
    لو سمحت بلاش تغلطى فينا
    يا ريت تقولى رايك من غير ما تغلطى فى حد
    طب ليه لما مش عاوز حد يغلط فيك بتغلط في غيرك وهو مش موجودة
    ولا حلال ليك وحرام علي غيرك

  3. #63

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة arownas مشاهدة المشاركة
    متهيالي الفكرة مش في تعاملة مع الاعضاء خالص
    الراجل مشفتش منه اي اذية بالعكس
    لكن في خطوط حمرا لو عديناها يبقى دخلنا في منطقة الخطر القاتل اللي لا يمكن التهاون او السماح فيها
    اولها المشرفين و انا ملاحظ ان كل اللي ردو معترضين على قرار الادارة جداد شوية ماتعاملوش بشكل كبير مع المشرفين علشان يعرفوا قد ايه الناس دي محترمة و اي غلط فيهم يبقى خط قاتل
    ثانيا حكاية ضرب قواعد البيانات
    لأ و الف لأ
    ده خطأ قاتل تاني
    و على كلام الاسمر و اللي فهمته انا كان ممنوع مؤقتا لكن بعد محاولته دي اتمنع نهائيا
    يعني كان زمانكو مش لاقين المنتدى اصلا
    اقرا الكلام كويس
    هو انت كنت بتقعد تسهر معانا للفجر
    و لا انت حسام و لا ايه
    اصل صراحة بشبهك عيك
    فَلا تَرْجِعُوهُنَّ إِلَى الْكُفَّارِ
    http://www.kamiliashehata.com/

  4. #64
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    4,759
    معدل تقييم المستوى
    15

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown مشاهدة المشاركة
    طب ليه لما مش عاوز حد يغلط فيك بتغلط في غيرك وهو مش موجودة
    ولا حلال ليك وحرام علي غيرك
    يعنى انتى عارفه انك بتغلطى فيا
    اولا انا مغلطتش فى حسام
    وكلامى كان واضح وزى ما قولت انه وحش فى حاجات
    قولت انه كان كويس فى حاجات تانيه
    ثانيا حسام موجود وبيشوف المشاركات دى كلها
    وهو عارف الكلام ده

  5. #65
    unknown زائر

    افتراضي

    ما غلطش
    كل ده وما غلطش
    قولي ايه اللي حسام عمله وحش معاك؟
    افتكرلي موقف واحد
    عاوزة كل اللي بيسبو ويشتمو ويغتابو يفتكرولي موقف وحش

  6. #66
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    4,759
    معدل تقييم المستوى
    15

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown مشاهدة المشاركة
    ما غلطش
    كل ده وما غلطش
    قولي ايه اللي حسام عمله وحش معاك؟
    افتكرلي موقف واحد
    عاوزة كل اللي بيسبو ويشتمو ويغتابو يفتكرولي موقف وحش
    اصل انتى ما كنتيش موجوده ساعه موضوع للاهلويه فقط وحصريا
    وموضوع شيل
    اللى كانوا فى الاستاد
    واتحذفوا علشان الردود اللى كانت مكتوبه
    يا ريت اللى شاف المواضيع دى قبل ما تتحذف
    يقولها كان فيها ايه
    ويا ريت تشوفى دلوقتى موضوع
    تحذير هام
    اللى فى لوحه الاعلانات
    لحسام كاتب فيه ايه

  7. #67
    unknown زائر

    افتراضي

    طبعا كل ده بعد الخناقة
    وبعد التدخل السافر والغير مبرر من البعض في موضوعاته
    ربنا ياخد له حقه بعد الغيبة والنميمة اللي حصلت منكم

  8. #68
    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    الدولة
    في بيتنا
    المشاركات
    338
    معدل تقييم المستوى
    11

    افتراضي

    انون

    مكنتش ناوية اعلق عالموضوع

    بس اثارني كلامك

    باي حال وايا كنت

    اعتقد انه الادارة نزلت الموضوع لمزيد من الديمقراطية والشفافية

    ياريت احنا كمان نثبتلهم ان احنا فعلا نستحق نتعامل بديمقراطية وشفافية مش نخليهم يندموا

    اما بالنسبة لردى على الادارة

    بقول للاسمر وكلمنتينا ولكل المشرفين ...

    نشكركم على احترامكم للاعضاء وتعاملكم معانا بشفافية ووضوح

    لكل شئ مساوئه حتى الديمقراطية لها مساوئها ايضا

    باي حال نتمنى ان تسيروا على نفس المنهج

    دمتم بحفظ الرحمن

  9. #69
    تاريخ التسجيل
    Dec 2006
    الدولة
    ...
    المشاركات
    10,308
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    First Of All Unknown Male Or Female ??1
    Then Tell Me What"s Wrong About Me And I Will Tell U What"s Wrong About Him
    وعشان ماتبقاش غيبه أبعتله الكلام على ايميله
    بس ياريت حكمك مايكونش عشوائي
    وحسبنا الله ونعم الوكيل

  10. #70
    unknown زائر

    افتراضي

    بلاش التظاهر بالطيبة يا نتاوي
    انت عارف انك شتمت حسام في الاشراف

  11. #71

    افتراضي

    مين قالك يا unknown
    و لا انت حسام؟
    و لا حسام متابع من خلالك
    فَلا تَرْجِعُوهُنَّ إِلَى الْكُفَّارِ
    http://www.kamiliashehata.com/

  12. #72

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة unknown مشاهدة المشاركة
    شي ما يخصكش يا ريت ما تدخلش فيه

    U R WELCOME
    فَلا تَرْجِعُوهُنَّ إِلَى الْكُفَّارِ
    http://www.kamiliashehata.com/

  13. #73
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    مصر
    المشاركات
    4,759
    معدل تقييم المستوى
    15

    افتراضي

    كده الرؤيه وضحت
    اتحدى ان ما كنش حسام داخل بحساب انون

  14. #74
    unknown زائر

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d.m.d مشاهدة المشاركة
    كده الرؤيه وضحت
    اتحدى ان ما كنش حسام داخل بحساب انون
    لو سمحت خليك في نفسك

  15. #75
    تاريخ التسجيل
    Dec 2006
    الدولة
    ...
    المشاركات
    10,308
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    طيب يا حسام قصدي انون ايا كان قول او قولي اللى عندك وانا اقول اللى عندي

  16. #76
    تاريخ التسجيل
    Dec 2006
    الدولة
    ...
    المشاركات
    10,308
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    وياريت باقي الاعضاء ماينزلوش قدرهم لمناقشه زي دي حفاظاً على وقتهم ممكن تكتفوا بالمشاهدة

    موافق (هـ) يا انون

  17. #77
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الدولة
    ملكش دعوة
    المشاركات
    3,157
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    يا ريت يا انون تحسن اسلوب حديثك مع بقية الاعضاء
    ده انذار

    مفيش حد غلط في حسام في الموضوع ده
    وفيه كلام كتيير اعتدى بيه حسام على المشرفين مش عايزين ننقله
    لو نقلناه بقية الاعضاء اللي ماتعرفوش كويس هتعرفه
    واولهم انتي يا انون
    هو خد جزاؤه
    وياريت الموضوع ينتهي لحد هنا
    (رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحاً تَرْضَاهُ وَأَدْخِلْنِي بِرَحْمَتِكَ فِي عِبَادِكَ الصَّالِحِينَ)

  18. #78
    unknown زائر

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brightgalaxy5 مشاهدة المشاركة
    يا ريت يا انون تحسن اسلوب حديثك مع بقية الاعضاء
    ده انذار

    مفيش حد غلط في حسام في الموضوع ده
    وفيه كلام كتيير اعتدى بيه حسام على المشرفين مش عايزين ننقله
    لو نقلناه بقية الاعضاء اللي ماتعرفوش كويس هتعرفه
    واولهم انتي يا انون
    هو خد جزاؤه
    وياريت الموضوع ينتهي لحد هنا
    حسام ما غلطش في حد الا لما انتو ظلمتوه
    وانتو عارفين انكم ظلمتوه

  19. #79
    تاريخ التسجيل
    Dec 2006
    الدولة
    ...
    المشاركات
    10,308
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    انون مش عايزين كلام مبهم اللى عند حضرتك قولـ(يـ)ـه

  20. #80
    تاريخ التسجيل
    Mar 2007
    الدولة
    cairo, egypt
    المشاركات
    3,626
    معدل تقييم المستوى
    14

    افتراضي

    و ده برده مش حلو يا انون معلش
    المثل بيقول يا بخت مين بات مظلوم و لا باتش ظالم
    ظلموه كان عمل موضوع وورانا ظلمهم و هو اكيد عارف ان كتير هنا متعاطفين معاه
    يكفى خدمات كتير قام بيها
    بلغيه ان خيركم من يبدأ بالسلام
    قوليله يرجع يكلمهم تانى و اكيد فى اعضاء كتير هتتوسط لعودته
    المهم انه يصلح اللى حصل
    و بعدين مهما حصل يا انون
    انتى مش لوحدك اللى حزينة على منع دكتور حسام
    بس مش معنى كدة ان حضرتك عشان زعلانة على حد تخسري الباقيين
    انا مش معاكى ابدا ارو و دى ام دى يخلوهم فى حالهم!!!
    نصيحة من اخت ليكي فى الله
    ماتخسريش انتى كمان المنتدى
    دكتور حسام راجع ان شاء الله
    ازمة وهتعدى
    بس كله يهدى و مانزيدش الطينة بلة..

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. استخدام حبوب منع الحمل للحد من تكاثر الاسود
    بواسطة mr_azygos في المنتدى تحت الشجرة
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 08-04-2010, 08:12 PM
  2. مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 05-04-2010, 02:08 AM
  3. معاً .. ضد منع الحجاب في مدارس فرنسا
    بواسطة مصباح في المنتدى إسلاميات
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 27-01-2004, 12:37 PM
  4. مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 25-12-2003, 11:28 PM
  5. منع الحجاب في الجامعة ! تخلف ديني وحضاري !
    بواسطة amr2003 في المنتدى حوار
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 12-09-2003, 06:24 PM

مواقع النشر (المفضلة)

مواقع النشر (المفضلة)

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •