صفحة 3 من 23 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 41 إلى 60 من 441

الموضوع: صدفة

  1. #41
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    الادارة الطبية _جامعة المنصورة
    المشاركات
    5,104
    معدل تقييم المستوى
    16

    افتراضي

    انت شايفاه وحش يا حياه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    بذمتك ما هو مثل حلو؟

  2. #42
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    ..........................
    المشاركات
    3,853
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    هو انا بتكلم على المثل كفا الله الشر
    ده زي الفل


    انا قصدي على اللي قال المثل

  3. #43
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    الادارة الطبية _جامعة المنصورة
    المشاركات
    5,104
    معدل تقييم المستوى
    16

    افتراضي

    هو مين اللى قال المثل؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    وماله يعنى؟ علشان انصحه

  4. #44
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    ..........................
    المشاركات
    3,853
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    لا لا لا
    اوعى تنصحه
    اوان النصيحة فات
    واللي كان كان

  5. #45
    تاريخ التسجيل
    Dec 2003
    الدولة
    لما تحب تزورنا ابقى قولى
    المشاركات
    13,716
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    نفسي النهاية تبقى لايقة على البداية يا وينر

    ازاى الاولاد ؟

    وانا كمان ;)

  6. #46

    افتراضي

    نفسي النهاية تبقى لايقة على البداية يا وينر
    ..
    هههههههههههههههه ..

    خايفة تكون زي بنات اخر زمن !!!!؟؟؟؟

    مش هريحك و اقولك هيحصل ايه ..!!

  7. #47
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    ..........................
    المشاركات
    3,853
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    طول عمرك يا باشا مش بتريحنا ولا بتقولنا

  8. #48
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    CAIRO
    المشاركات
    6,097
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة winner مشاهدة المشاركة
    ..
    هههههههههههههههه ..

    خايفة تكون زي بنات اخر زمن !!!!؟؟؟؟

    مش هريحك و اقولك هيحصل ايه ..!!

    اعتقد يا وينر انها تقصد نهاية كل حلقه تبقى لايقه على بدايته الحلقه اللى بعدها

    ولو مش قصدها كده

    يبقى انا لاحظت الملحوظه دى

    ONE FAMILY FOR ONE
    WAY

  9. #49
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    المنصورة
    المشاركات
    3,087
    معدل تقييم المستوى
    14

    افتراضي

    مش ناوى تكمل ولا ايه يا دكتور
    اللهم ارضنى بما شئت .. اينما شئت
    كيفما شئت
    ويسر لى الخير حيث كان

  10. #50

    افتراضي

    ..
    هو الحلقات مفصولة عن بعضها و لا ايه ؟؟؟!!!

    انا غلطان ..

    بعد كدة هقف في نص الحلقة و اكمل بعدين و استنوا بقى ..

    انا بوقف الحلقة عند نقط انتقالية عشان اريح الاعصاب ..

    لكن لو عاوزين حرق اعصاب مفيش مانع ..

  11. #51
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    CAIRO
    المشاركات
    6,097
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة winner مشاهدة المشاركة
    ..
    هو الحلقات مفصولة عن بعضها و لا ايه ؟؟؟!!!

    انا غلطان ..

    بعد كدة هقف في نص الحلقة و اكمل بعدين و استنوا بقى ..

    انا بوقف الحلقة عند نقط انتقالية عشان اريح الاعصاب ..

    لكن لو عاوزين حرق اعصاب مفيش مانع ..

    وينر ممكن تتقبل الملاحيظ بتاعتنا بصدر رحب شويه

    والله ما نقصد حاجه

    وانت كمان عاوز تتقلل الحلقه عن كده

    طب ازاى؟؟؟

    ما تاخدش كل كلمة او ملحوظه صغنطوطه على صدرك كده

    ONE FAMILY FOR ONE
    WAY

  12. #52

    افتراضي

    ..
    هو انتي شوفتيني متضايق او متعصب ..

    و لا باخد الملحوظة على صدري و اطلعها من مراخيري ..

    و لا انتو خدتوا عني فكرة انتي بتضايق بسرعة و اتقمص ..

    لا لا لا ..

    انا دماغي اكبر من كدة ..

    انا مش متضايق و لا حاجة ..

    حتى شوفوا ..

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ..

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه ..

  13. #53
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    المنصورة
    المشاركات
    3,087
    معدل تقييم المستوى
    14

    افتراضي

    ههههههههههههههههههههه
    عقبالى يا عم وينر
    مش بتدى دروس فى تكبير الدماغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اللهم ارضنى بما شئت .. اينما شئت
    كيفما شئت
    ويسر لى الخير حيث كان

  14. #54
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    ..........................
    المشاركات
    3,853
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    لا مش متضايق فعلا................

  15. #55
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    المنصورة
    المشاركات
    3,087
    معدل تقييم المستوى
    14

    افتراضي

    بت يا حياى لسهبتعملى ايه هنااااااااااااااااااااااا؟
    اللهم ارضنى بما شئت .. اينما شئت
    كيفما شئت
    ويسر لى الخير حيث كان

  16. #56
    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    الدولة
    CAIRO
    المشاركات
    6,097
    معدل تقييم المستوى
    10

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة winner مشاهدة المشاركة
    ..
    هو انتي شوفتيني متضايق او متعصب ..

    و لا باخد الملحوظة على صدري و اطلعها من مراخيري ..

    و لا انتو خدتوا عني فكرة انتي بتضايق بسرعة و اتقمص ..

    لا لا لا ..

    انا دماغي اكبر من كدة ..

    انا مش متضايق و لا حاجة ..

    حتى شوفوا ..

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ..

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه ..
    بيبان من طريقة ردك انك مضايق

    يبقى العيب مش فينا العيب فى طريقة كتابة الرد

    اللى بتوصلنا الاحساس انك مضايق

    ارجو ما تكونش اتضايقت فعلا

    ONE FAMILY FOR ONE
    WAY

  17. #57

    افتراضي الجزء التاسع :

    <o:p> </o:p>
    الجزء التاسع :<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    هدية !!<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    بهذه السرعة احضرت لي هدية !!<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    هل هي مقابل الهدية التي اعطيتها ام ماذا ؟؟!!<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    " هل احضرتي لي هدية لاني احضرت لكي هدية بالامس ؟؟ "<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    نظرت الي باستنكار و رفض و قالت :<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    " لا لا .. و هل اذا احضرت لك هدية تكون لانك احضرت لي هدية !! "<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و شعرت اني كنت ثقيل الظل و اني تفوهت بالكثير من الحماقات التي تكفي لعدة اعوام مقبلة..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    نظرت اليها باعتذار طالبا منها ان تقبل اسفي <o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    " انا اسف جدا .. لم اقصد هذا .. لكني عندما اكون معك لا استطيع ان ارتب كلماتي جيدا او ان انتقي الفاظي بعناية .. سامحي توتري "<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    فرأيت بعض الرضا في عينيها ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    " اذا .. ألن تأخذ الهدية ؟؟!! "<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    " بالتأكيد "<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    ثم اخذت الهدية و كانت علبة صغيرة تشبه علبة الكبريت ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و قلت في نفسي : " ماذا يمكن ان يكون في هذه العلبة الصغيرة ؟؟!! "<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و عندما رأتني اتفحص العلبة بعيني في صمت قالت :<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    " هل ستفتحها ؟؟ "<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    " نعم سافتحها "<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و أخذت افتح العلبة بتردد و حيرة و ترقب .. و لكن العلبة محكمة التغليف و انا يداي قد بدأت في الارتعاش ، فانا احاول فتح الهدية و لا اعرف ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و عندما لاحظت ارتباكي اخذت مني الهدية و هي تبتسم ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    " حسنا .. سافتحها لك "<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و بدأت في فتح الهدية بهدوء و نظام ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و لكنها بدت معقدة التغليف عندما كنت احاول فتحها ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    ثم اخرجت منها شئ صغير في حجم العملة المعدنية و مغلف في شئ اخر ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    ما قصة هذه الهدية الشديدة التغليف و كانها تحتوي مواد مشعة ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و فكت الغلاف الذي عليها ثم اخرجت قلبا فضيا ناعم الملمس منقوش على وجهيه اول حرف من اسم كل منّا ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    يا لهذا القلب الجميل ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    ان مظهره براق و رائع ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    انها حقا ماهرة في انتقاء هداياها ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و نظرت اليها بسعادة غامرة فاضت على كل ما حولنا حتى تحول المكان الى اللون الوردي المشحون بالنظرات الحميمة المشتاقة ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    " انا لا اعرف ماذا اقول لك .. لكن مجرد كلمة شكرا لا تكفي لاصف لك ما اشعر به ، هل تقبلي مني كلمة حبيبتي !! ..... "<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    نظرت الي بخجل شديد و عاودت للظهور بمظهر ثمرة الفراولة لدرجة اني خشيت ان يلحظها احد .. انها تزداد جمالا كلما ازدادت خجلا و توردا ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و بعد ان كانت تتكلم بهدوء و روية ، اصبحت كلماتها مبعثرة و هي تتلعثم ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و بعد ان كانت حركاتها هادئة و رزينة ، حارت حركات اصابعها و كانما تشعر بالبرد ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    ان لهذه الكلمة اثر قوي و فاعلية شدية ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    سأحرص على استخدامها من وقت لاخر اذا كانت نتائجها بهذه القوة ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و بعد لحظات الصمت التي قضيناها و انا اتفحص حركاتها و سكناتها و تلعثماتها ، و هي تراقب كفيها الحائرين و نظراتي الدائمة ، قطع هذا الفيض الجميل صوت صديقتها التي اقتحمت حديقة احلامنا الوردية و هي تقول :<o:p></o:p>
    " ان المحاضرة على وشك البدأ يا خلود هل ستحضري ام ماذا ؟؟"<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و يبدوا اننا لم نلاحظها اساسا حتى كررت سؤالها مجددا ، و لحياءها و خجلها لم تستطع الانتظار معي حيث ان صديقتها تنتظرها و لا تدري ماذا تقول لها ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    فهل ستقول لها اتركيني فيما انا فيه الان حتى و لو بقيت لقرن قادم !!<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    ام تقول لها دعيني استمتع قليلا بهذا الشعور الرائع الذي لم اجده طوال عمري و لا اريد ان اتركه ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    ام تقول لها انا لا استطيع لن اترك روحي معلقة ها هنا ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    فانا شخصيا كنت اود ان اقول لها تبا لك و للمحاضرة و لمن سيلقيها ، الم تجدي وقتا غير هذا لتحرميني من هذه اللحظات القليلة ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و لكن كان هذا قدرا لابد منه ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    فانصرفت بعد ان انهكنا قلبينا في خفقات و ضربات حيرى ارسلت الحياة لكل ذرة نملكها ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    انا لن يكفيني مجرد دقائق قليلة القاها فيها من وقت لاخر ، يجب ان احصل على رقم هاتفها لاتمكن من مكالمتها ، و التنعم بسماع صوتها .<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    و لقد وجدت الطريقة لذلك ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    ..............<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>
    انتظروا الجزء العاشر ..<o:p></o:p>
    <o:p> </o:p>

  18. #58
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    المنصورة
    المشاركات
    3,087
    معدل تقييم المستوى
    14

    افتراضي

    جميل اوى يا وبنر
    بس ابقى زود خليهم حلقتين انا مش عندى صبر
    اللهم ارضنى بما شئت .. اينما شئت
    كيفما شئت
    ويسر لى الخير حيث كان

  19. #59

    افتراضي

    ..
    عاوزة حلقتين ..!!!!!!!!

    ابتدينا طمع ..

    الاول عاوزين تزود الحلقة ..

    و بعدين خليهم حلقتين ..

    كمان شوية تقولوا نزل القصة كلها مرة واحدة ..

  20. #60
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    المنصورة
    المشاركات
    3,087
    معدل تقييم المستوى
    14

    افتراضي

    لالالالالالالالالالالالالالا
    بس انا فعلا مش ليا صبر فى القراية
    لو معايا رواة او كتاب مش اقوم الا لا اخلصهم مهما حصل ومهما كان كبير
    اللهم ارضنى بما شئت .. اينما شئت
    كيفما شئت
    ويسر لى الخير حيث كان

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

مواقع النشر (المفضلة)

مواقع النشر (المفضلة)

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •